Летичівська селищна рада офіційний сайт Летичівської об'єднаної територіальної громади

Інформують місцеві органи виконавчої влади

29.03.2017

Інформує відділ ведення  Державного реєстру виборців     апарату Летичівської райдержадміністрації

В грудні 2015 року Верховна Рада внесла зміни до ряду законів щодо реєстрації місця проживання громадян України, органів реєстрації, міграційної служби. Зміни торкнулися також Закону України “Про Державний реєстр виборців”. Встановлено, що виборець може бути включений до Реєстру лише один раз за однією виборчою адресою та відповідно віднесений до однієї виборчої дільниці.    Як же зараз визначається  виборча адреса?    Виборчою адресою виборця є адреса, за якою зареєстровано його місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”. За даним законом  реєстрація — це внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру про місце проживання або місце перебування особи із зазначенням адреси, за якою з особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції. Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце проживання.  Виборчою адресою виборця, таким чином, є  адреса, де зареєстровано його місце проживання, відомості про яку занесено до паспорта громадянина України.

  Виборча адреса виборця, який не має зареєстрованого місця проживання, визначається за погодженням із центром обліку, який відповідно до закону веде облік бездомних осіб, або соціальною службою у складі якої утворено структурний підрозділ для ведення обліку бездомних осіб, або відділом ведення Державного реєстру виборців за мотивованим зверненням виборця  Виборчою адресою військовослужбовця строкової служби є адреса дислокації військової частини (формування).    Виборчою адресою виборця, який відбуває покарання у вигляді арешту, позбавлення або обмеження волі, є адреса установи виконання покарань.  Виборчою адресою виборця, який проживає чи перебуває за межами України, є його поштова адреса в країні проживання (перебування).  За мотивованим зверненням виборця, який має право голосу на відповідних виборах чи референдумі, відділ ведення Державного реєстру виборців райдержадміністрації може тимчасово (на період їх проведення) змінити виборцю місце голосування (виборчу дільницю) без зміни його виборчої адреси. Таке звернення подається до органу ведення Реєстру за місцезнаходженням зазначеної виборцем виборчої дільниці або за виборчою адресою не пізніше ніж за п'ять днів до дня голосування на відповідних виборах чи референдумі. Тимчасова зміна місця голосування виборця (виборчої дільниці) підтверджується посвідченням за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, яке видається виборцю.  Станом на 28.02.2017 року до Реєстру включено 22705 виборців нашого району. За сім років успішного функціонування автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців» у режимі постійної експлуатації,  із заявами щодо включення, зміни ідентифікаційних даних, зміни виборчої адреси, тимчасової зміни місця голосування до відділу звернулося понад  3тис.виборців.   

  Враховуючи зміни в законодавстві, необхідність приведення виборчих адрес до   зареєстрованого місця проживання та з метою усунення непорозумінь під час виборчого процесу, просимо виборців громад району перевірити свою виборчу адресу в Державному реєстрі виборців і привести її у відповідність до вимог законів України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та “Про Державний реєстр виборців”.

   Відповідно до пункту 20 статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів і референдумів визначаються виключно законами України.

  Законом який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост є Закон України "Про місцеві вибори" (далі – Закон).

  Згідно зі статтею 3 вказаного Закону право голосу на виборах депутатів районної ради мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідних територіальних громад на території цього району та проживають в межах відповідного територіального виборчого округу.

  Право голосу на виборах депутатів обласної ради мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України та проживають на території відповідних районів, міст обласного значення, що входять до складу цієї області в межах відповідного територіального виборчого округу.

  Право голосу на виборах депутатів сільської, селищної, міської ради, виборах сільського, селищного, міського голови мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідної територіальної громади та проживають в межах відповідного виборчого округу.

  Право голосу на виборах депутатів районної у місті ради мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до територіальної громади відповідного міста та проживають на території відповідного району в місті в межах відповідного територіального виборчого округу.

  Право голосу на виборах старости мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідної об'єднаної сільської, селищної, міської територіальної громади та проживають на території населеного пункту (села або селища), де за рішенням об'єднаної сільської, селищної, міської територіальної громади проводяться такі вибори.

  При цьому належність громадянина до відповідної територіальної громади та проживання його на відповідній території визначається його зареєстрованим місцем проживання, відомості про яке вносяться до паспорта чи тимчасового посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України).

    Необхідно пам’ятати, що Законом України "Про Державний реєстр виборців" (частини перша, друга статті 20) кожному виборцю у разі зміни його персональних даних надано право особисто звернутися до органу ведення Реєстру із заявою про внесення змін до його персональних даних у Реєстрі.

  До заяви додаються документи (копії документів), що підтверджують ці зміни. У разі якщо до заяви додаються копії документів, їх оригінали пред'являються органу ведення Реєстру. Під час звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою заяву, до якої додаються документи (копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця.

 Орган ведення Реєстру вивчає обґрунтованість заяви виборця щодо зміни його виборчої адреси.

  За підсумками вивчення керівник органу ведення Реєстру може видати наказ про внесення до Реєстру зміни щодо виборчої адреси виборця або відмовити виборцю у внесенні такої зміни (частина четверта статті 20 Закону України "Про Державний реєстр виборців").

  Усі дії передбачені законодавством можна провести у нашому відділі (органі ведення Реєстру), який знаходиться у будинку Летичівської райради, вул. Героїв Крут, 2/1, смт  Летичів, каб.№105А(перший поверх).Тел.:2-05-37,  2-00-88

 

Начальник  відділу  ведення  Державного реєстру виборців     апарату Летичівської райдержадміністрації    Б.І.Нагорний




26.12.2016

ХМЕЛЬНИЦЬКІ ПОЛІЦЕЙСЬКІ ПРОСЯТЬ ГРОМАДЯН ДОЛУЧИТИСЯ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ШАХРАЙСТВ (ФОТО, ВІДЕО) 

Правоохоронці розробили цілий комплекс матеріалів з профілактики найрізноманітніших видів шахрайств, куди увійшли листівки, аудіо- і відеоролики та інформаційна рубрика на офіційному сайті під назвою «Школа безпеки».

З 1 січня по 10 грудня на території області було скоєно 1002 шахрайства. Щодоби через свою довірливість чи необізнаність жертвами зловмисників стають в середньому троє людей.

Шахраї діють як старими способами, проводячи так звані грошові реформи та знімаючи «порчу», так і використовуючи сучасні технології. Останнім часом довірливі подоляни найбільше потерпають під час різноманітних операцій із банківськими картками. Купуючи чи продаючи щось через інтернет, розголошують свої особисті дані, в результаті чого втрачають усі гроші з рахунку. Користуються необізнаністю людей і псевдобанкіри або так звані працівники служби безпеки банку, котрі вигадують різні легенди, щоб довідатись дані власника картки та зняти гроші. Величезні суми перераховують хмельничани невідомо кому, отримавши СМС-повідомлення про виграш автомобіля або дзвінок про те, що родич перебуває в поліції або лікарні.

Шахраї швидко адаптуються до змін у суспільстві і постійно вигадують все нові і нові способи ошуканства. Щоб зменшити відсоток потерпілих від дій зловмисників, працівники поліції розробили цілий комплекс матеріалів з профілактики найрізноманітніших видів шахрайств, куди увійшли листівки, аудіо- і відеоролики та інформаційна рубрика на офіційному сайті під назвою «Школа безпеки».

Аудіоролики транслюються в транспорті та великих гіпермаркетах. Відеоролики — на телебаченні та в інтернеті. А листівки роздають під час візитів дільничні офіцери поліції. Проте і цього виявляється замало. Тому правоохоронці звертаються до усіх свідомих громадян долучитися до профілактичної роботи та поширювати серед своїх родичів та знайомих інформацію про те, як не стати жертвою шахраїв.

Джерело - npu.gov.ua

  





31.08.2016

Летичівський РС ГУ ДСНС України у Хмельницькій області попереджує про відповідальність за хибні виклики екстрених служб!

На лінію екстреного виклику «101» майже щодня надходить безліч повідомлень зі стаціонарних і мобільних телефонів із благанням про допомогу від громадян, які потрапили в екстремальні ситуації. Але, на жаль, серед них часто зустрічаються і неправдиві, хибні виклики. Специфіка пожежно-рятувальної служби ДСНС полягає в тому, що вона не може залишити поза увагою жоден виклик.

Іноді, поспішаючи на вигадане чиєюсь хворобливою уявою «замінування», «пожежу», чи ще якусь надзвичайну подію, рятувальники не в змозі надати оперативну допомогу тим, хто потребує її негайно. Адже під час слідування працівників служби порятунку у хибному напрямку, паралельно може надійти інформація про дійсно реальну біду. У такому разі перенаправлення підрозділів з одного виклику на інший призводить до втрати дорогоцінних хвилин, які вкрай необхідні постраждалим.

У зв’язку з цим працівники Держслужби з надзвичайних ситуацій звертають увагу жителів краю на відповідальність за неправдиві виклики не лише пожежно-рятувальної служби, а також поліції, швидкої медичної допомоги чи інших аварійних служб.

Згідно з статтею 259 Кримінального кодексу України завідомо неправдиве повідомлення про підготовку вибуху, підпалу або інших дій, які загрожують загибеллю людей чи іншими тяжкими наслідками, - карається позбавленням волі на строк від двох до шести років. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки або вчинене повторно, - карається позбавленням волі на строк від чотирьох до восьми років.

Порушення статті 183 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб” тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Як свідчить статистика, найчастіше повідомляють про замінування учні загальноосвітніх шкіл. Громадяни повинні знати самі та пояснювати своїм дітям, що за такі жарти передбачається відповідальність згідно чинного законодавства. Кримінальна відповідальність за такого роду злочини настає з 16 років. Відтак, за хибне повідомлення неповнолітніх школярів нестимуть відповідальність їх батьки, яким доведеться відшкодовувати завдані збитки.

Згідно з статтею 184 “Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо виховання дітей” вчинення неповнолітніми віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років правопорушення, відповідальність за яке передбачено Кодексом України про адміністративні правопорушення, - тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Вчинення неповнолітніми діянь, що містять ознаки злочину, відповідальність за які передбачена Кримінальним кодексом України, якщо вони не досягли віку, з якого настає кримінальна відповідальність, - тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, що їх замінюють, від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

До того ж, зловмиснику доведеться оплачувати всі витрати по виїзду представників правоохоронних органів та інших відомств (витрати на паливно-мастильні матеріали, амортизаційні витрати, оплата праці співробітників та інше).

Повідомляючи про нібито екстрену ситуацію, люди не завжди замислюються про наслідки своїх дій. Вони не розуміють, що кожен помилковий виклик завдає великої шкоди не тільки державі, але й усім громадянам. Адже перевірка таких дзвінків передбачає чималі фінансові витрати, багато спеціалістів екстрених служб відволікаються від виконання основних обов’язків. Може статися так, що надійде справжнє повідомлення про злочин, а правоохоронці й лікарі не зможуть встигнути туди, де вони дійсно потрібні людям, якщо чиєсь життя опиниться під загрозою.

Шановні громадяни! Пам’ятайте про те, що набираючи номер телефону екстреної служби і повідомляючи хибний виклик, ви не тільки порушуєте закон, але й можливо ризикуєте життям інших людей. А також поясніть дітям можливу відповідальність за їхні вчинки!